שרותי מוקד וסיור 24/7

מוקד יניב מאבטחים הינו מוקד בקרה אלקטרוני רמה א' המאושר ע"י משטרת ישראל בהתאם לפריט רישוי 9.4 ומאושר ע"י מכון התקנים הישראלי.

המוקד פועל 24 שעות ביממה ובמשך כל ימות השנה. 

מוקד יניב מאבטחים מוביל בתחום החדשנות בענף עם מגוון פתרונות מיגון חדשניים הנותנים את המענה המקיף מסוגו בתחום. 

צוות המוקד מיומן ומוכשר לטיפול בכל סוגי האירועים ומקרי החירום ומצוי בקשר רציף עם צוותי הסיור המבצעיים בשטח וכן עם גורמי אכיפת חוק והצלה. 

מוקד הבקרה, כמו גם מערך האבטחה המלא של יניב מאבטחים, ערוך לטיפול בכל הלקוחות פרטיים, מוסדות וארגונים.  

המוקד המבצעי כולל טיפול באזעקות ובקריאות השונות שמתקבלות ממנוי מוקד החברה ומענה טלפוני 24 שעות ביממה ללקוחות החברה. 

לצד החדשנות הטכנולוגית המאפיינת את פעילות החברה, חרטה מוקד יניב מאבטחים על דגלה את נושא השירות האיכותי והאמין ללקוח שמספקת מענה זמין, מקצועי, אמין ומהיר לכלל לקוחותיה.

איך זה עובד ?

המוקד המאויש של מוקד יניב מאבטחים 24/7 מבטיח מענה אנושי ומהיר מסביב לשעון לכל קריאה של מערכת האבטחה. מערכות האבטחה השונות, בין אם אזעקות ובן אם מצלמות אבטחה מתחברות למוקד יניב.
המוקד עוקב אחרי אותות של מערכות האזעקה ו/או המצלמות. בעת קבלת אות אירוע חריג או כשמתעורר חשד לאירוע, מזעיק המוקד את ניידות הסיור של החברה הערוכים להגעה מהירה לכל מקום בזמינות מרבית. הצוות פועל בתיאום מושלם ובהתאם למדיניות האבטחה של כל לקוח.

מוקד יניב מאבטחים נמצא בחזית טכנולוגיות המיגון ופעילה בתחום החדשנות בענף עם מכשור וציוד טכנולוגי מתקדם, 

לרבות מערכת ניהול צי רכב המאפשרת צפייה מכל מקום בארץ,  באמצעות משדר המותקן ברכבי החברה שמשדר בזמן אמת את מיקום הרכב מה שמאפשר שליטה בכל רגע נתון לצוות המוקד לטפל באירוע בדרך המהירה והנכונה ביותר


המערכת ניהול צי רכב מאפשרת צפייה מכל מקום בארץ, בשידור GPS חכם המותקן ברכב ומשדר בזמן אמת מגוון רחב של פרמטרים מהרכב לשרת המידע המרכזי ותוכנת ניהול הצי במוקד.

תוכנת ניהול הצי מאפשרת :

  • שליטה ובקרה על צי הרכב - הצגת מיקומים, מסלולי נסיעה, מהירויות, הגדרת תאי שטח ועוד.
  • ניטור מעקב ובקרה אחר התנהגות נהג- בכך מסייעת בשיפור סגנון הנהיגה ובחינוך לנהיגה בטוחה ובטיחותית יותר.
  • ניהול וניצול נכון של משאבים.
  • מסייעת בייעול סידור העבודה ושימוש נכון יותר בכלי הרכב שבשטח.

מודל שירות טכנאים

מודל שהמוקד עובד עמו החל מפתיחת קריאת השירות, שיבוץ טכנאי וכלה במתן השירות ללקוח במהירות וביעילות רבה לשביעות רצונו תוך הקפדה על עמידה בזמנים.

השירות מתבצע ע"י אנשי מקצוע עם יחס אישי ואדיב לכל לקוח. 

שירותי מוקד 

לקוחות החברה נהנים ממגוון רחב של שירותים הכולל :  מוקד סיור ובקרה, שירות קווי, אלחוטי, דו כיווני, GPRS, שירות הודעות, התקנת מערכות אזעקה ומיגון, מערכות תקן 1337, מצלמות אבטחה , מוקד רואה, לחצני מצוקה, שירות תיקונים ועוד. 

השילוב של האבטחה לצד פתרונות המיגון של מוקד יניב מאבטחים זה סטנדרט של יעילות, מקצועיות, שירות ובטיחות עם מגוון הפתרונות לשקט שלך!

מוקד יניב מאבטחים מזמינים אותכם להצטרף למנויי המוקד שלנו ולעמוד לרשותך 24/7 עם מענה אנושי, מקצועי ואדיב לכל שאלה  - התקשרו עכשיו 08-6288803.